Pages

Tabung Harian

Latest News!

Yuana Salleh mengubah hantaran pertunangan dan juga perkahwinan mengikut citarasa anda.perkhidmatan menyewa barang gubahan juga disediakan. Satu hantaran RM50-RM70/dulang. kami mengutamakn theme dan design dari semua pelanggan.gubahan yang simple dan murah harganya. 'NEGOTIABLE PRICE'.[jangan risau harga boleh runding].charge delivery juga akan dikenakan. bergantung pada jarak destinasi anda.

untuk semua, citarasa anda keutamaan kami!

Friday, February 25, 2011

Promotion Gift souvenier / Door gift!

Hai kepada semua pembaca Sirehantaran. hari ini kami nak beritahu keluaran produk terbaru daripada kami . kali ini lagi comel okey. pasti korang semua akan suke. ini bole dijadiakn sebagai souvenier ataupun door gift untuk tetamu yang datang meraikan majlis anda. ini semua adalah souvenier yang comel-comel daripada lilin. hiasan dan gubahan pasti memikat hati anda.!

JOM TENGOK GAMBAR!
 ADA LAGI GAMBAR YANG LAIN!

Souvenier anda boleh berikan kepada setiap tetamu yang meriahkan majlis anda. jangan malu untuk order tempahan dari sirehantaran
Size setiap gubahan adalah 7x6x4cm..harga adalah berbeza bagi setiap gubahan ataupun bentuk. pada yang berminat anda bole email kepada saya. untuk makluman harga juga bole email ke pada saya.jangan risau makin banyak anda beli kompem makin murah harga yang saya berikan!..

0 pot-pet:

Post a Comment

Sentiasa suke bila ada orang comment.thanks!

Tabung Harian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...